کرم تنظیم کننده بدن

آلو بادی تونر فوراور Aloe Body Toner

این کرم مخصوص، برای زیباسازی و سفت کردن پوست طراحی شده و مواد تشکیل دهنده آن به گونه ای انتخاب شده اند که به بهترین نحو ممکن، احساس گرما و سفت شدگی را به پوست بدهند. راز این محصول را می توان در ترکیب آلوئه و دستچینی از گیاهان اروپایی با دو عامل گرم کننده، یعنی روغن دارچین و فلفل دلمه ای یافت. آلوئه بادی تونر یا تنظیم کننده بدن آلوئه، کرمی شگفت انگیز برای گرم کردن و تقویت پوست است.

ارسال رایگان
شهرستان 1 تا 3 روز کاری/تهران یکروزه
056
CC: 0.132
قیمت: ۸۱۶,۵۰۰ تومان
۷۳۴,۸۵۰ تومان

کرم ضد سلولیت بادی تونر آلوئه ورا

این کرم گرم کننده عالی برای سفت کردن، فرم دادن و زیبایی بدن میباشد و جهت استفاده با لفاف سلفون (cellophane) مخصوص طراحی شده است. کرم آلوئه بادی شامل عناصر امولسیون کننده، مرطوب کننده و گرم کننده بدن جهت لاغری موضعی میباشد.

آلوئه تونر

ترکیبات اصلی بادی تونر

 آلوئه ورا و دو گیاه گرمازای عالی : روغن دارچین، عصاره فلفل قرمز فرنگی(کپسیکوم) قابل استفاده برای لاغری موضعی: این کرم امولوسیونه غنی و رقیق به طور اعجاب انگیز و به آرامی پوست را گرم می کند.این تونر حاوی ژل پایدار آلوئه ورا، امولوسیون کننده ها، مرطوب کننده ها و نرم کننده ها بعلاوه عوامل محرک دستگاه گردش خون و مواد گرما زدایی مانند روغن دارچین و فلفل است. این تونر را بایدبه همراه پوشش سلوفانی به کار برد تا گرما در محل بماند و سطح پوست صاف شود. این کرم مخصوصاً پوست را زیبا، سفت و خوش حالت می کند. تأثیر کرم برروی ظاهر پوست به دلیل انتخاب مواد به کار رفته است که اثر آنها با ماساژ دادن وپوشانیدن موضع تشدید می شود. اصلی ترین عوامل بروز سلولیت، عدم تعادل در فعالیت هورمون ها و افزایش سطح استروژن ها هستند.

آلو بادی

بروز سلولیت می تواند ناشی از مشکلات سیستم عروقی باشد. مکمل های غذایی مناسب برای تقویت سیستم عروقی عبارت اند از «فوراوِر کاردیو هلث»، «نیچر- مین»، «ابزوربنت ث»، و «آ- بتا کر- ای» کرم نرم کننده بدن آلوئه، جریان گردش خون در زیر پوست را تحریک می کند و این امر سبب روان شدن مایعات و بافت های چربی­ می شود و بدین طریق، مانع شکل گیری سلولیت می گردد.

مزایای کلی آلو بادی تونر فوراور

  • استفاده از این کرم موجب تحریک گردش خون شده و به این ترتیب مایعات و بافت های چربی که تجمع یافته اند، شکسته و از بین می رود.
  • حاوی عصاره خالص آلوئه ورا، روغن دارچین و ماده موثر فلفل
  • خاصیت سم زدایی فوق العاده بهره گرفته از عصاره خالص آلوئه ورا
  • کاهش سایز و لاغری موضعی بدن
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند