کم کاری تیروئید و درمان آن

کم کاری تیروئید و درمان آن

کم کاری تیروئید یک بیماری شایع در بین بیماری های غدد است. و عوارض کم کاری تیروئید بر روی اعضای بدن نمایان می شود. کم‌کاری تیروئید با کاهش تولید هورمون‌های ترشح شده از تیروئید به وجود می‌آید. علائم کم‌کاری تیروئید اغلب قبل از تشخیص پزشکی، به مدت سالها نادیده انگاشته می‌شود.

علائم کم کاری تیروئید

  •  خستگی و فرسودگی
  • کندی حرکات و تنبل شدن
  •  مشکل در تمرکز و فعالیتهای مغزی
  • افزایش وزن بدون علت مشخص
  •  پوست خشک و خشن و خارش دار
  •  خشک شدن، خشن شدن و نازک شدن موها
  • احساس سرما مخصوصا در انتهای دست و پا
  •  یبوست
  • گرفتگی عضلانی
  •  افزایش تعداد و میزان خونریزی ماهیانه
  •  ناباروری و یا سقط جنین

علایم کم کاری تیرویئد

برای کم کاری تیروئید چه غذاهایی مصرف کنیم

قند و غذاهای شیرین را از برنامه غذایی خود حذف کنید. مصرف قندها به محدوده کوتاه سطح انرژی شما را  افزایش می دهند ولی آسیب های زیادی را به بدن وارد می کند. انتخاب رژیم غذایی بدون قند کار ساده نیست اما ممکن برای سلامتی تیروئید مفید باشد.

ویتامین بی 12

 

ویتامین B

مصرف برخی مکمل های ویتامین می تواند در سلامت تیروئید شما تأثیر بگذارد. کمبود هورمون تیروئید می تواند بر میزان ویتامین B-12 بدن شما تأثیر بگذارد. مصرف مکمل ویتامین B-12 ممکن است در ترمیم برخی از آسیب های کم کاری تیروئید ایجاد شده به شما کمک کند.

ویتامین B-12 می تواند در رفع خستگی ناشی از بیماری تیروئید کمک کند. این بیماری همچنین بر میزان ویتامین B-1 شما تأثیر می گذارد.

 

 

مکمل های غذایی فوراور برای درمان تیروئید

کم کاری تیروئید از کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی بدن اتفاق میوفتد که اگر شما با مصرف مکمل غذایی باعث بروز آن می‌شوید مکمل های مورد استفاده در کم کاری تیروئید را به صورت کامل توضیح می دهیم.

نیچرمین

این ۱۰%تقریبا  مواد معدنی ضروری و مفید که بر گرفته شده از ۱۰محصول شامل بیش از دانه های طبیعی و گیاهان دریایی است می باشد.این محصول برای بافت های سلولی و استخوان ها و همچنین آزاد سازی انرژی بسیار موثر و مفید است. املاح و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در بدن داشته و تاثیر زیادی در سوخت و ساز بدن دارند. در واقع این مواد از جمله پتاسیم و سدیم در ایجاد انقباض عضلانی که منجر به حرکت می شود نقش داشته و املاح و مواد معدنی مثل روی و آهن نیز در موارد مختلف از جمله حمل هموگلوبین و سلامت ناخن و مو تاثیر گذار هستند. از این رو همیشه باید در حد تعادل باشند. مکمل غذایی نیچر مین فرمولی پیشرفته از کانی های بیولوژیکی است.

مکمل غذایی رویال ژلی

فوراور رویال ژلی ژل رویال، محصولی انحصاری با کیفیت بسیار بالا است. به نظر میرسد که این ماده غذایی منحصر به فرد که ملکه زنبور عسل با آن تغذیه می شود که این امر باعث طول  ۵۰عمر آن می باشد، چراکه طول عمر ملکه زنبور عسل برابر زنبورهای کارگر معمولی است. علاوه بر اینکه این ماده برای طول عمر زنبور ملکه حیاتی است، مطالعات نشان داده است که ژل رویال همچنین می تواند عملکرد مغز و ایمنی بدن را افزایش داده و به حفظ سطح قند خون و کلسترول کمک کند.

جین چیا

جینسینگ منبع باور نکردنی انرژی طبیعی و گلدن شیا تمام مزایای یک غذای فوق العاده امروزی دو ماده قدرتمند برای هماهنگی کامل تغذیه و استقامت. 

رویال ژلی

فوراور رویال ژلى

آلوئه سانسکرین

نیچرمین

بری نکتار

بری نکتار

بری نکتار

نکتار بری فوراور، ترکیبی از زغال اخته و سیب شیرین به طور طبیعی، عطر و طعم شیرین و تند به این محصول افزوده است. قدرت آنتی اکسیدانی موجود در زغال اخته ٢٠ برابر بیشتر از ویتامین A است و پروآنتوسیانیدین آن نیز برای سلامت مجاری ادراری و پاکسازی رحم و تخمدان در بانوان و پروستات در آقایان مفید است. ماده مغذی و گیاهی خاص و موجود در سیب که کوئرستین نام دارد، یکی دیگر از آنتی اکسیدان های قوی است که این محصول را انتخابی قدرتمند به شمار می آورد و ترکیب گیاهان فوق جهت تقویت پوست و مو و بهبود کبد چرب، کنترل اشتها و کاهش سایز شکم و پهلو مفید و موثر می‌باشند.

 

 

نظر خود را بنویسید