مکمل های پیشنهادی فوراور برای مقابله با ویروس کرونا

مکمل های پیشنهادی فوراور برای مقابله با ویروس کرونا

طبق تحقیقات سازمان بهداشت جهانی خوردن میوه ها و سبزیجاتی که مقادیری ویتامین سی و دی در خود دارند، هم به روند بهبود و هم برای مقابله با کرونا ویروس الزام دارند. پس از آن، شرکت فوراور بر مبنای تعهد و مسئولیت اجتماعی خود (CSR) تصمیم بر معرفی محصولاتی که مقادیر مطلوبی ویتامین د و ث دارند، گرفت. پیش رو این محصولات و مکمل های غذایی و نحوه استفاده روزانه آنها را برای شما بیان میکنیم. با فوراور ایران همراه باشید.

محصولات فوراور حاوی ویتامین C

قطعا یکی از بهترین راه ها برای تقویت قدرت دفاعی بدن جها مقابله با انواع مهاجم های خارجی، خوردن ویتامین c است. ویتامین سی، آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با ویروس ها و بالا بردن سیستم تدافعی بدن است. از آنجایی که بدست آوردن ویتامین سی به مقادیر بالا در وعده های روزانه به خصوص ما ایرانی ها گنجانده نشده است، مصرف این مکمل های غذایی به ویژه در این روز ها توصیه میگردد. محصولاتی که حاوی ویتامین سی هستند به همراه لینک مربوط به هر محصول در ذیل آورده شده اند:

مکمل ویتامین سی فوراور Absorbent C

این مکمل فوق العاده همانطور که از نام آن هم پیداست، حاوی مقادیر بسیار بالای ویتامین سی به همراه جو دوسر میباشد.

 

مکمل جین چیاforever gin-chia

ترکیب جینسینگ گیاه شرقی و چیای طلایی، خاص ترین ترکیب برای ارتقای وضعیت عمومی بدن و مقابله با بیماری ها است.

 

مولتی ویتامین فواور کیدز  forever kids

تامین ویتامین روزانه برای کودکان به سبب امتناع از خوردن سبزیجات و میوه ها، بسیار حیاتی است. این وظیفه را به طور کامل به فوراور کیدز بسپارید.

 

مکمل کلسیم  Calcium D حاوی کلسیم، ویتامین سی و همینطور ویتامین د

کلسیم، ویتامین دی و ویتامین سی در کنار هم، چی از این بهتر؟ این مکمل یکی از پر فروش ترین محصولات به سبب تقویت بدن است.

 

در ادامه دو مکمل پودری که بیشترین مقدار ویتامین سی را در خود دارند را بررسی میکنیم:

 

مکمل غذایی آرجی پلاس فوراور  ARGI+

بالاترین دوز (100 میلی گرم) از ویتامین سی. این مکمل بسیار مفید برای ورزشکاران و افرادی که به فکر تقویت کلی بدن هستند، میباشد.

 

مکمل سوپرگرینز (پودر سبزیجات فوراور)

دوز ویتامین سی (80 میلی گرم). این محصول از مکمل های جدید شرکت فوراور میباشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مکمل ترکیب سبزیجات مختلف برای بالا بردن توان بدنی و امین ویتامین های مورد نیاز بدن است.

 

نظر خود را بنویسید